Alex's Weblog

  • Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

    Alătură-te lângă 1 urmăritor

  • Noiembrie 2007
    L M M M V S D
        Dec »
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    2627282930  

Gazeta sporturilor are diacritice

Posted by alecs1 pe 2007-11-08

Mă înclin, Gazeta Sporturilor e un sit cu diacritice. Spun asta pentru că întotdeauna m-am uitat la ziarele de sport cu aproape acelaşi dispreţ ca la Libertatea sau cancan (sau cum s-o numi). În plus, situl arată chiar decent.

O umilinţă mare de tot pentru cele 3 situri de pe care citeam eu ştiri, Hotnews, Evenimentul Zilei şi România Liberă. BBC România (http://www.bbc.co.uk/romanian/) salvează onoarea, dar din păcate nu e la fel de atractiv. Poate o să-mi revizuiesc preferinţele cu ocazia asta.

Le urez baftă celor de la Gazeta Sporturilor şi mă bucur că ţin la limba română.

Lasă un răspuns

 
