Alex's Weblog

  • Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

    Alătură-te lângă 1 urmăritor

  • Ianuarie 2008
    L M M M V S D
    « Dec   Feb »
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031  

Doar să am ce scrie în noul an

Posted by alecs1 pe 2008-01-10

Pentru cine nu a observat (eu sigur nu),  în Opera (cel puţin 9.5.xyz, un beta  destul de nou) dacă ţii Ctl + Alt şi apoi începi să tragi de maus obţii acelaşi comportament ca în programele de văzut imagini, pdf şi postscript, adică ce se afişează se mişcă odată cu cursorul.
În plus, s-a mai rezolvat un bug, acum se poate face scroll cu rotiţa şi când se selectează text, iar flash-ul pare să aibă mai puţine probleme.

M-am uitat aberant de mult la televizor, şi mi-au rămas vreo 3 filme în minte:
Doamna Dalloway mi-a plăcut foarte mult, deşi e destul de anonim, n-are nici măcar pagină pe Wikipedia, dar are pe imdb: http://www.imdb.com/title/tt0119723/
Face/off. Am obosit şi am adormit uitându-mă la el şi când eram mai mic, la fel am obosit şi de data asta. O mare porcărie oricum.
Equilibrium. S-a văzut de departe că e ieftin, dar acţiunea e interesantă şi cât de cât complexă, şi are final fericit spre deosebire de Brazil şi 1984 (romanul, eventualele filme nu le-am văzut). De fapt, dacă n-avea final fericit n-avea speranţe la succes pe ecrane. Oricum, mi-a plăcut mai mult decât Face/off.

La mulţi ani!

Voi mai completa dacă mai găsesc ceva.
(da, ăsta e un mesaj plictisitor, pe care l-am scris doar ca să am ceva scris în anul nou)

Lasă un răspuns

 
