Alex's Weblog

  • Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

    Alătură-te lângă 1 urmăritor

  • Ianuarie 2008
    L M M M V S D
    « Dec   Feb »
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031  

Comentarii de sfârşit de săptămână

Posted by alecs1 pe 2008-01-20

1.Am văzut o bucată din prezentarea MacBook Air a lui Steve Jobs.
Lumea: oaaaa, uuuu, bravo, ce skilluri de marketing are. Mie mi s-a părut total beşit Jobs în contextul ăla. Am mai văzut cândva comparaţia OS X / Vista şi mi-a plăcut mult mai mult, dar nici atunci n-am avut răbdare să stau până la capăt.

2.Pe 9am există un titlu de genul „O găină a descoperit America”.
Nu cred că am auzit titlu mai idiot vreodată. Propun spânzurarea „artistului de titluri” de la 9am.

Lasă un răspuns

 
