Alex's Weblog

  • Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

    Alătură-te lângă 1 urmăritor

  • Ianuarie 2008
    L M M M V S D
    « Dec   Feb »
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031  

Old songs

Posted by alecs1 pe 2008-01-31

Tocmai am descoperit un cântec pe care îl am de multă vreme pe calculator, dar nu l-am ascultat niciodată. Cert e că are un aer de disco vechi:
2 Shy – You give me all I need: http://www.youtube.com/watch?v=6H_OtN_I6zw
Nici măcar nu ştiu dacă trupa se cheamă aşa, că nu am mai găsit nici o informaţie despre ea pe google (dacă ştie cineva m-aş bucura de un mail sau comentariu).

Ce e interesant la cântecul ăsta este aerul melancolic. Deşi nu l-am mai ascultat înainte, mă trimite înapoi în timp şi-mi imaginez oameni dansând în discoteci pe la începuturile anilor 90, şi în perioada aia nici măcar n-aveam anii de discotecă (iar în satul meu discoteca oricum era oricum o porcărie :D). Sentimentul este superb şi foarte ciudat, dat fiind că cântecul nici măcar nu aparţine amintirilor mele.
De apreciat ritmul, voioşia, ba chiar şi videoclipul.

Cântece care îmi amintesc de aceleaşi lucruri sunt cele precum Haddaway – What is love, multe de la Roxette, majoritatea de la Ace of Base şi încă vreo câteva cântece categorizate Eurodance. Astea însă au făcut într-o oarecare măsură parte din copillăria mea, pentru că au fost hituri şi erau la televizor.

Oricum eu sunt un ascultător de Eurodance întârziat cu vreo 15 ani, am descoperit Eurodance-ul abia anul trecut (exceptând bineînţels Roxette, Ace of Base, E-Type pe care nu prea am avut cum să-i ratez).

Cum spune primul comentariu de pe youtube, ascult muzica cu inima şi abia apoi cu mintea.

Lasă un răspuns

 
