Alex's Weblog

  • Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

    Alătură-te lângă 1 urmăritor

  • Mai 2008
    L M M M V S D
    « Apr   Iun »
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    262728293031  

E 1 iunie şi măseaua de minte mă nenoroceşte

Posted by alecs1 pe 2008-05-31

M-a pălit o inflamaţie serioasă a gingiei chiar sîmbătă, nu putea sub nici o formă să fie şi ea în timpul săptămînii să mă duc şi eu la doctor. Cred că e blestem de 1 iunie, nenorocita de măsea de minte care apare imediat ce nu mai eşti copil (după standardele sociale) vine acuma şi-mi strică ziua. Şi cu ocazia asta mi-a apărut şi un ganglion. Am fost la farmacie şi mi-au dat Ketonal şi Strepsils, din cîte am citit pe prospect un fel de anestezice, unu dintre ele conţinînd şi ceva cu „profen” în coada numelui, şi eu doar fug de medicamente ca dracu de tămîie, mai ales din astea calmante. Şi mi-au luat bani bine.

În altă ordine de idei e deja a treia problemă medicală de anul ăsta, şi pînă la 100 de ani mai e mult. Medicul de familie mă enervează la culme, data trecută a trebuit să mă închin la ea să mă trimită la analize şi să se descopere că chiar eram bolnav. Deci cine e din Timişoara poate să-mi lase o recomandare cu un medic de familie mai atent şi mai puţin plin de sine (am o recomandare deja, dar dacă e de unde alege e mai bine).

(Citind pe wikipedia bag de seamă că aveam o concepţie greşită, nu scrie nicăieri clar că profenurile astea ar fi narcotice.)

Lasă un răspuns

 
