Alex's Weblog

  • Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

    Alătură-te lângă 1 urmăritor

  • Iulie 2008
    L M M M V S D
    « Iun   Aug »
     123456
    78910111213
    14151617181920
    21222324252627
    28293031  

Primul accident rutier

Posted by alecs1 pe 2008-07-13

Şi s-a întîmplat, am participat la primul accident rutier din viaţa mea (şi acuma mă roade că l-am lăsat pe celălalt protagonist să fugă :D). La trecerea de pietoni, verdele pe terminate. Un matiz verde făcea la stînga şi aştepta un bătrîn să treacă. Cu 2 metri înainte de matiz am realizat că e foarte probabil ca şoferul să nu se mai uite în dreapta înainte să plece şi am socotit dacă frînez risc să mă opresc fix în faţa lui, aşa că mai bine să pedalez şi poate trec înaint să plece. Socoteala n-a mers că ăla a înfipt sănătos piciorul în pedală, şi bineînţeles imediat şi-n frînă. Mi-a prins spatele bicicletei, nici măcar n-am căzut de pe ea, plasticele de la Matiz n-aveau nici o zgîrietură. Eu speriat, văd n-am păţit nimic, mă bucur. Ăla speriat, „ce faci omule, nu te uiţi?!”. Vede şi el că-s întreg şi-i dă pedală. La cîteva secunde, cînd ăla dispăruse, mă gîndesc că ar fi mai totuşi ca incidentul să fie raportat.

Încerc să mă urc pe bicicletă, văd că există ceva frecări, dau nişte pedale pînă nu mai pot pedala deloc. Roata făcuse opturi, şi eu le-am făcut rapid mai mari. Şi mai încerc o tură, fără să gîndesc, optul şi mai mare, roata blocată, şi am ajuns să tîrîi bicicleta pînă la lucru.

Acuma mi-e ciudă că n-am prevăzut mai devreme chestia, pentru că oricum în mod normal oricînd mă intersectez cu maşinile caut privirea ăluia de la volan pentru o confirmare că m-a văzut, plus că nu prea merg pe trotuar şi dacă o iau pe trecerea de pietoni nu merg călare. Tot ciudă mi-e că l-am lăsat pe ăla să plece: chit că luam amendă că am trecut călare, poate făceam din isteţul ăla un pericol pe şosea mai puţin (la mine nu prea mai am ce schimba, oricum cînd merg cu bicicleta prin Timişoara sunt iepure paranoic). Nu mi se pare tare isteţ să nu te uiţi atîtea secunde în celelalte direcţii şi apoi să te înfingi în acceleraţie. Cum ăla a fugit repede nici număr de înmatriculare n-am putut lua, cu atît mai puţin să-i spun să stea.

În final, trebuie să hotărăsc ce maşină să iau, ca să mă simt mai sigur (şi mai important) decît pe bicicletă. Stau în cumpănă între Audi Q7, BMW X6 şi unul dintre modelele Hummer.

P.S.
În fapt trebuie să văd azi dacă cumpăr doar roată spate nouă sau e ocazia să schimb bicicleta cu totul, aşa încît mîine să nu încep săptămîna pe jos.
N-am bani nici de preferata VFR 800, nicicum de aberaţiile rutiere scrise mai sus.

3 Răspunsuri to “Primul accident rutier”

  1. mihai said

    Eu visez sa conduc un camion Tatra🙂 La volanul aluia si Maybachul lui Jiji se da din calea ta😀

  2. pred said

    Mai cred ca nu prea te-ai orientat bine (asta pt ca nu prea citesti despre masini:-))

    Ca si curiozitate , audi q7 are doar 4 stele la siguranta.
    Un alt exemplu tragic :http://www.mediafax.ro/social/trei-morti-si-un-ranit-intr-un-accident-petrecut-pe-dn-1-video.html?1688;3138108

    Cred ca o Toyota Lend Cruiser 100 sta mai bine decat toate , in plus are experinata de zeci de ani nu ca Audi sau BMW care deabea acum fac si ei 4×4. Deasemenea daca vrei pot sa te uit in ograta lui nenea Mercedes sau Land Rover

  3. alecs1 said

    Măi, cred că ți-a scăpat partea comică a mesajului🙂

Lasă un răspuns

 
