Alex's Weblog

  • Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

    Alătură-te lângă 1 urmăritor

  • Iulie 2009
    L M M M V S D
    « Iun   Noi »
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  

Populari care nu-mi plac

Posted by alecs1 pe 2009-07-10

Citat din CTP:
„V-o puteţi închipui pe d-na Ridzi băşindu-se? Eu nu puteam. Însă miercuri seara, mirosul emanat de d-na ministru m-a izbit prin sticla ecranului.” Indiferent ce scrie în articolul lui, cu un titlu ridicol, aș putea spune că e tipic CTP. Cînd toată presa îi dă cu Ridzi și prinde la public, CTP nu putea rata șansa să se bage.
Și mai sunt multe de la individul ăsta, dar nu le-am pus niciodată semn. În 2004, în campania electorală Năstase versus Băsescu, se apucase de o serie de articole anti-Băsescu. Nu știu cum își găsise fix atunci, și doar în direcția lui Băsescu.

Articolul e aici ca să adun motive pentru care nu-mi plac CTP și tipul de la „În gura presei”. În cercul meu prieteni în general nu prea e loc de simpatie pentru Jiji, citit Libertatea și restul tacîmului. Au însă în majoritate o simpatie pentru cei doi sus-numiți oameni de presă. Eu am o antipatie.

Lasă un răspuns

 
