Alex's Weblog

  • Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

    Alătură-te lângă 1 urmăritor

  • Ianuarie 2010
    L M M M V S D
    « Dec   Feb »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031

Remus Cernea

Posted by alecs1 pe 2010-01-16

Remus Cernea continuă să apară prin ziare cîte puțin și mă bucură că nu a rămas în completă anonimitate după alegeri. Îmi place că a continuat să se lupte pentru dreptul de a candida la funcția de deputat, deși era clar că în România de astăzi nu v-a rezolva nimic. Era, de asemenea, clar că ceialți doi candidați nu au nici un interes și nici demnitatea să renunțe la candidatură.

E foarte important să dovedești că ești activ și în afara campaniei electorale. Deși în primul tur am votat cu Ovidiu Iane, astăzi l-aș alege fără îndoială pe Cernea. Sper să continue în modul ăsta și să mai apară și alții ca el. Poate avem șansa ca data viitoare în primii 4 candidați să fie măcar unul care merită.

Drept concluzie, îmi face din nou cu ochiul să mă implic și eu cumva, fie pe partea ProDemocrația, fie pe partea susținerii activității unui partid. În 2007 am renunțat pentru că Tăriceanu a gestionat greșit războiul cu Băsescu, și a rupt PNL-ul. Astăzi, cînd îl propune pe Crin Antonescu (un om care nu a dovedit nici o calitate în afară talent oratoric) pentru președinție, cu siguranță nu mai am ce căuta să îi susțin.

Mai grav e că PNL și PNȚCD, două partide care au mai propus personaje mai demne prin ministere, ajung să nu mai însemne nimic în bătălii electorale, și să fie tot mai nereprezentative. De la PNL care a adus la guvernare pe Monica Macovei, Ionuț Popescu, Mihai Răzvan Ungureanu și pe Mona Muscă, la PNL care îl duce pe oportunistul Bogdan Olteanu la Banca Națională și îl propune pe Crin Antonescu președinte e drum lung. Evident, e percepția mea greșită, partidul nu s-a degradat așa de mult în doar 2 ani, iar Olteanu, Antonescu și Chiuariu nu au apărut în PNL în acești 2 ani. Trist.

3 Răspunsuri to “Remus Cernea”

  1. Alecs1 said

    M-am răzgîndit, Remus Cernea a fost neserios în demersul lui de a candida la Camera Deputaților, pentru că nu a respectat nici celelalte prevederi ale legii (listă de susținători și garanție financiară). Iar acuma se afișează la mitingul USL*. Ai avut o șansă, s-a dus.
    * http://www.adevarul.ro/actualitate/politica/Miscarea_Verzilor_cere_demisia_lui_Remus_Cernea-dupa_ce_a_participat_la_mitingul_USL_0_631137275.html

  2. sch said

    „era clar că în România de astăzi nu v-a rezolva nimic”. „v-a”?.. sunt aici postari foarte bune, nu merita maltratarea asta🙂

  3. Alecs1 said

    Corectat, merci.

Lasă un răspuns

 
