Alex's Weblog

  • Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

    Alătură-te lângă 1 urmăritor

  • Aprilie 2010
    L M M M V S D
    « Mar   Mai »
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    2627282930  

Inkscape e tata lor

Posted by alecs1 pe 2010-04-24

Cu fiecare zi găsesc din tot mai multe întrebuințări pentru Inkscape: deja de mult timp aproape orice desen care în fapt iese bitmap eu îl fac cu Inkscape că nu-s în stare să mă obișnuiesc cu GIMP, anul trecut mi-a făcut simboluri de schițe tehnice (GD&T). Azi am reușit să folosesc Inkscape ca să completez formularul 230. Mîine am să folosesc Inkscape drept browser de internet și poimîine îl încerc drept debugger. Pentru filme și poze încerc să rămîn la ăsta😛, măcar pentru nume.

Un răspuns to “Inkscape e tata lor”

  1. nicu said

    Mai ai cu Inkscape… vorbim dupa ce iti merge si pe post de chiuveta la bucatarie.

Lasă un răspuns

 
