Alex's Weblog

  • Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

    Alătură-te lângă 1 urmăritor

  • Octombrie 2010
    L M M M V S D
    « Sep   Noi »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    25262728293031

Twitter 3 – Liiceanu la Ultima ediție, TVR1

Posted by alecs1 pe 2010-10-13

Un articol zicea ceva de Liiceanu azi, și mi-am adus aminte că l-am văzut la Televizor duminica, pe 3 octombrie cred.

În cele 10-15 de minute am rămas cu impresia că nu a răspuns aproape la nici o întrebare, în stil iliescian. Cred că a plecat frustrată moderatoarea de la emisiune, eu cu siguranță înjuram lîngă televizor: „răspunde mă azi la întrebare!”. Gabriel Liiceanu a venit cu textele de acasă, și-a ținut discursul moderat, ponderator și „clarificator”, și a plecat acasă liniștit. Mie mi-a făcut impresia că era frustrat. De ce a trebuit el să clarifice că a fost „blînd” cu doamna Herta Müller pentru că ea era oaspete?! Că nu putea să o combată agresiv îmi era clar și m-am prins și singur, faptul că a trebuit să precizeze asta post-factum îi dă doar o imagine de frustrat în ochii mei. Și apoi, cum să o combată? pe lîngă că nu ar fi fost politicos, el nici măcar nu are autoritatea să o combată; nici unul dintre ei nu a fost dizident anticomunist, dar Herta Müller are un premiu Nobel tocmai pentru franchețea cu care a scris despre viața sub regim (nu am citit nimic ce ea), pe cînd Liiceanu nu.

2 Răspunsuri to “Twitter 3 – Liiceanu la Ultima ediție, TVR1”

  1. SEBA CROIU said

    Este ora 1,46- tara il conduce pe ultimul drum pe marele poet ADRIAN PAUNESCu , spun tara pentru ca au fost prezenti oameni din toate colturile tarii si ma intreb cine este acest eseist cretin Cornea de care eu o mare iubitoare de carte nu am auzit .Daca spune dobitocul ca poezia lui A .Paunescu nu este decat o usoara versificare , cand de fapt poezia marelui poet poarta un mesaj si este scrisa pentru a fi inteleasa de toata lumea , miile lui de poezii sunt toate valoroase , pe langa eseurile acestui rautacios cu paduchi in barba care sunt zero si nici nu sunt cunoscute de nimeni .Revolta lui privind depunerea lui Paunescu la Ateneu , este a unui om care are atata rautate in el , ca daca va muri va fi depus intr-un WC-fiindca miroase a rahat .
    OPENSIONARA REVOLTATA –

    • alecs1 said

      Postaci (sau boți) pe blogul meu cel vechi?! Și cui folosește apărarea lui Păunescu, că dacă dădea cu „pungi de energie negativă” (© Academia Cațavencu) în Băsescu mai vedeam interesul. Oricum, aș fi fost măcar mîndru dacă postacul cunoștea gramatică mai bine.

      Alex

Lasă un răspuns

 
