Contra-protest

Mă bate un gînd mîine să ies să fac contra-protest. Păcat că m-am trezit tîrziu și nu am nici un afiș, iar mesajele pe care sunt în stare să le concep la ora asta îs un pic stupide și fără substanță dat fiind contextul:
Nu vrem discipolii comuniștilor în guvern
Jos Iliescu, jos Năstase, jos Ponta
Jos comuniștii

Ar fi întîmplarea săptămînii să fiu alergat vreo duzină de protestanți prin Piața Victoriei.

Oricum, chiar dacă protestatarii sunt mobilizați de leprele din PSD, sper să fie cît mai multe persoane la protest. Te acoperi de ridicol și nu te ia nimeni în seamă cînd în vin sub 50% din protestanți și pleacă acasă cu ore mai devreme.
Să fiu bine înțeles:
-dintre toți simpatizez cu adevărat doar cu profesorii și doctorii. Eventual cu o acea parte a ministerului de interne care a avut grijă să nu mergem în brațele mafiei de tip rusesc, și aici nu e vorba tablagiul laș de rînd.
-nu am simpatii pentru actualul guvern, dar între un guvern pe orbita Năstase-Iliescu-Ponta și unul pe orbita Băsescu-Boc-alții, prima combinație este cea care mă înspăimîntă.

Lasă un comentariu