Alex's Weblog

  • Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

    Alătură-te lângă 1 urmăritor

  • Decembrie 2010
    L M M M V S D
    « Noi   Ian »
     12345
    6789101112
    13141516171819
    20212223242526
    2728293031  

Neogen: Alex , ia pulsul orasului si castiga un Hummer H3!

Posted by alecs1 pe 2010-12-01

Nu înțeleg, cui naiba se adresează? Am cont la ei datorită bestjobs.ro, se presupune deci că locuiesc într-un mediu urban. La ce naiba mi-ar trebui un Hummer, ca să mă cațăr pe Matizuri? Și apoi, nici măcar nu e la modă, moda eco-urbană e cu biciclete, nu cu Hummere. Despre Hummere îmi vorbește cîte un taximetrist fără dinți în gură, supărat pe Loganul pe care-l are (fapt adevărat), și eventual Jiji de la oi.
Și apoi, de am chef de mers pe bolovani, prefer să o fac pe un BMW R1200GS Adventure sau măcar un Varadero, nu pe Hummer.
După cum se știe, Hummer is the vehicle for men with tiny penises.

Trecem peste faptul mi se pare total nepoliticos ca un newsletter să fie scris fără diacritice și întreg conținutul să fie remote content. Una e un mail scris cu treabă, alta e o adresare oficială, la care ar cam fi bine să stai 5 minute în plus să fii sigur că mailu ăla e scris frumos, și citibil direct, fără să încarc imaginile tale de pe server.

Lasă un răspuns

 
