Alex's Weblog

  • Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

    Alătură-te lângă 1 urmăritor

  • Septembrie 2011
    L M M M V S D
    « Aug   Oct »
     1234
    567891011
    12131415161718
    19202122232425
    2627282930  

Cum să protestez cît mai observabil (față de scumpirile CFR călători)

Posted by alecs1 pe 2011-09-24

Mă gîndeam cum să fac să protestez cît mai vizibil față de scumpirile CFR de acum o lună, care mi se par aberante:
1. Să trimit scrisori la diverse instituții (minister al transporturilor, premier). Cum fac ca șansele să fiu observat să fie nenule?
2. Să depun plîngere la ANPC. Are vreo atribuție ANPC aici? Dacă ar avea, ce poate face, să dea amenzi sau avertizări CFR!?
3. Un protest fizic mi-e imposibil să stîrnesc din multe motive: notorietate personală inexistentă și nepricere în domeniu, timp puțin, interes probabil redus față de subiect. Cine ar protesta cu mine pentru asta?! La ultimele proteste bugetarii n-au reușit să se adune în număr notabil nici măcar cînd li s-au tăiat salariile, deși e evident că la noi singurele manifestări de amploare sunt cele pentru cașcavalul primit direct (vrem pensii, vrem salarii).
4. Alternative online. Petițiile online mi se par apă de ploaie. Singura chestie care nu mi se pare 100% inutilă ar fi să conving și pe alții să facă alături de mine punctele 1. și 2. via facebook și forumuri cu mulți participanți (gen Computer Games și Softpedia*), astfel încît să crească probabilitatea să mai fie cineva interesat.

Dați-mi sugestii despre cum să fac efortul ăsta cît mai vizibil. Știu că m-am trezit cam tîrziu, dar de o lună încoace chiar n-am reușit să găsesc timp pentru asta.

*Există și forumuri forumuri despre trenuri, dar astea sunt mai multe și mici, aș zice în stil balcanic.

3 Răspunsuri to “Cum să protestez cît mai observabil (față de scumpirile CFR călători)”

  1. sin said

    Protesteaza cu portofelul: nu le mai folosi serviciile.

    • Alecs1 said

      Știu ideea, dar dau răspunsul pe care l-am mai dat. Cu trenul nu e ca la pîine, operatorul de telefonie și nici măcar ca la benzină, unde mai poți alege ceva. Fie mergi pe șosea, fie cu trenul. Și în plus CFR-ul e de stat, deci faptul că se fură, încasările scad și se merge în pierdere nu afectează buzunarul unui acționar ființă umană.

      Mie îmi place foarte mult trenul, și cînd nu conduc eu de plăcere, prefer confortul (atîta cît mai e) și siguranța trenului.

  2. Dli said

    Cfr este o sinucidere curata. Daca mai investeste statul mult va pierde si bani la greu si va falimenta CFR. Deja microbusurile sunt mult mia ieftine, plus e lux pe langa trenuri, plus ca ajunge de 5 ori mai repede la destinatie decat trenul.

Lasă un răspuns

 
