Alex's Weblog

  • Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

    Alătură-te lângă 1 urmăritor

  • Aprilie 2012
    L M M M V S D
    « Mar   Mai »
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    30  

2000 KM

Posted by alecs1 pe 2012-04-24

2000 KM

2000 KM

 

Am făcut în sfîrșit 2000 de kilometri de cînd mi-am pus vitezometrul (ciclocomputer :D), prin iulie anul trecut. La asta se mai adaugă cîteva sute de km făcuți fără vitezometrul montat, sau cu alte biciclete, dar cred că nu mai mult de 500. Ceea ce înseamnă maxim 3000 de km pe an. Cam atîta estimasem pentru anul anterior, dar speram să iasă mai mulți anul ăsta. Se pune ca scuză bună că mi-am luat motocicletă și am făcut vreo 5000-6000.

La costuri iese chiar mișto, cîteva sute de lei pe an revizii, echipamente și piese mai bune, doar cîteva haine rupte din neghiobie, mă mai opresc lihnit și cumpăr cîte o șaormă sau alte fast-food-uri din astea grețoase. Downside e că respir din plin tot fumul de mașini, și dacă ar fi să-i cred pe băieții ăștia, prin plămînii mei trece și o cantitate considerabilă de excremente de cîine. Sună plauzibil și sper să facă infarct curînd Oprescu, că altfel nu cred că e suficient timp să-l întreacă cineva la popularitate pentru primărie pînă la alegeri*.

Din păcate îmi mai trebuie un MTB și eventual și una de viteză. Parcă la viteză mai merge cum mai merge cu a mea de oraș, dar pe dealuri n-are nici o șansă.

*Voi reveni cu un rant și pe tema lui Oprescu și cu elogii pentru Nicușor Dan😛

Lasă un răspuns

 
