Alex's Weblog

  • Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

    Alătură-te lângă 1 urmăritor

  • Aprilie 2012
    L M M M V S D
    « Mar   Mai »
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    30  

De ce a obținut amînarea sentinței definitive Năstase: se aștepta rezultatul moțiunii de cenzură. Update: titlul ăsta speculativ e o porcărie, ÎCCJ m-a contrazis

Posted by alecs1 pe 2012-04-27


Adrian Năstase(1), sursa DAPP, http://www.gov.ro

Adrian Năstase a fost condamnat la închisoare în plină sesiuni de epurări politice a lui Victor Ponta, ideea articolului meu s-a dovedit a fi doar o speculație.

Guvernul Mihai-Răzvan Ungureanu a căzut la moțiunea de cenzură, Adrian Năstase poate fi scos nevinovat la sentința definitivă. Evident, m-aș bucura extraordinar de mult dacă previziunea mea ar fi greșită, și sforarul ăsta ar rămîne în închisoare(2), și fără cine știe ce procedură extraordinară de casație ca să o ia procesele de la capăt. Revin cu completări după vacanță.

(1)
– aș fi pus evident of poză din aia manipulativă, în care personajul să arate cît mai nașpa să-l fac antipatic publicului meu numerso de-mi citește blogul😀 Exemple: Dan Voiculescu Felix cu limboiul, Traian Băsescu cu ochi roșii și moacă de Benito Mussolini, Adrian Năstase cu fotografiat de jos cu față de obsedat. Din păcate n-am avut timp să găsesc una în domeniul public.
– Îmi rezerv dreptul de scoate din articol poza asta editată la mișto în cazul în care o să candidez vreodată la funcții publice.

(2)
Sunt conștient că omul e nevinovat pînă la proba contrarie, dar:
comportamentul său cît a fost premier îmi spune multe despre caracterul persoanei
– faptul că a acționat împotriva spiritului legii prin excepții de neconstituționalitate în dosarul Mătușa Tamara ar indica că încearcă să tragă de timp și să scape pe vicii ale statului;
– nu-s magistrat nici mare persoană publică așa încît îmi permit să fac judecăți pe cont propriu și să le pun pe un WordPress.

Lasă un răspuns

 
