Alex's Weblog

  • Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

    Alătură-te lângă 1 urmăritor

  • Iunie 2012
    L M M M V S D
    « Mai   Iul »
     123
    45678910
    11121314151617
    18192021222324
    252627282930  

S-o terminat mandatul hăbăucului

Posted by alecs1 pe 2012-06-30

Într-un final s-a terminat și mandatul ăstuia* de-i zice Liviu Pop, aș spune cel mai lipsit de onoare lefegiu din gloata lui Ponta. Chiar stau și mă întreb, pe ce dracu și-a vîndut onoarea aia. M-aș face oare așa de rîs pentru cîteva sute de mii de euro? Cine dracu mi i-ar da? Și dacă ar avea de unde să-mi dea un PSD-ist banii ăia, cam cum mi i-ar transfera fără să fim prinși? Nu, sunt convins că Liviu Pop nu a avut avantaje directe, ci s-a pus bine cu PSD-ul pe viitor, că poate mai prinde ciolan. Mă întreb dacă o să se mai uite vreo cineva din învățămînt în ochii lui altfel decît cu scîrbă, cine o să-l mai ia în serios vreodată cînd deschide gura.

Nu știu dacă să mă bucur că nu mai duce în derizoriu tot ministerul, sau să mă întristez că nu mă mai pot amuza zilnic, și nu o să mai contribuie la scăzut popularitatea USL-ului prin gogomăniile lui.

*Și pentru că am și glume în program, scriu și două observații:
1.Cînd deschidea gura te-ntrebai dacă a deschis vreodată și o carte.
2,Eu nu-mi explic exact cum a supraviețuit pînă la vîrsta asta; la cum îl văd de isteț eram convins că o să-și înfingă stiloul în ochi, prindă degetele în ușa de la mașină, sau să măcar să bage un cui în priză.

Lasă un răspuns

 
