Alex's Weblog

  • Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

    Alătură-te lângă 1 urmăritor

  • Iulie 2012
    L M M M V S D
    « Iun   Ian »
     1
    2345678
    9101112131415
    16171819202122
    23242526272829
    3031  

„Să nu mi-l faceți pe dementul de Antonescu președinte”

Posted by alecs1 pe 2012-07-07

Economia plătește pensii, nu politicienii

Economia plătește pensii, nu politicienii


Mă apucă disperarea cînd mă gîndesc că vor ajunge să aibă putere absolută netoții din USL, și plecarea din țara asta începe să devină din nou de actualitate. Așa că am un mesaj foarte dur pe care îl voi transmite tuturor pensionarilor și simpatizanților USL din familia mea, care își fac imaginea asupra universului ascultînd la Antena 3. E doar o expunere a realității, nu amenințare sau șantaj:

„Dacă mi-l faceți pe dementul de Crin Antonescu președinte, și dacă îi faceți majoritari pe USL și oamenii lui Felix Voiculescu, riscați să muriți de foame în țara asta, pentru că eu și mulți alții vom pleca din România. Nu Felix, Ponta, Cretin, Voicu, Băsescu sau Năstase vă plătesc pensiile și ajutoarele sociale cu banii lor aduși de acasă, ci noi ăia de muncim la firme private și plătim taxele. Dacă, din ura voastră irațională față de Băsescu, îmi faceți mafioții comuniști împărați peste țară, eu plec din România fără să mă uit înapoi.”

Îi încurajez pe toți cei care au rate în euro sau depozite în lei să transmită informația că oamenii activi sunt loviți de netoții ăștia. Citatul de mai sus e mesajul pe care-l voi transmite peste tot, și verbal familiei, și pe sit, pe Facebook și oricui mă întreabă.

Și aici nu e vorba doar de principii, democrație, cinste și domnia legii. E vorba și de buzunarul meu afectat direct. Economiile mele în lei s-au devalorizat cu peste 3% față de EUR în ultimele 3 luni și nu am speranțe că se vor opri. De cînd rahații ăștia ai lui Ponta au ajuns la guvernare, eu în loc să muncesc concentrat, mă tot uit pe hotnews la fiecare 30 de minute să văd ce au mai făcut. Productivitatea poate e la 25%. Nu sunt singur în situația asta. Căcații ăștia din parlament și din guvern lovesc în economie, în oameni și lege, în orice, doar să-și vadă scopurile politice îndeplinite, netoții dracului.

Îmi rezerv dreptul de a edita înjurăturile și exprimările vulgare cînd îmi mai trec nervii.

Lasă un răspuns

 
