Alex's Weblog

  • Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

    Alătură-te lângă 1 urmăritor

  • Februarie 2016
    L M M M V S D
    « Oct   Mar »
    1234567
    891011121314
    15161718192021
    22232425262728
    29  

Președintele care face aranjamente pentru televiziuni private

Posted by alecs1 pe 2016-02-17

Klaus Iohannis(1): „In fine, am constatat din discutiile pe care le-am avut ca exista deschidere la factorii de decizie si, cu siguranta, prin discutii asezate si calme, pana la urma se gasesc solutii convenabile”

Bă Klaus, eu pe 29 februarie cel tîrziu trebuie să eliberez apartamentul în care stau. M-aș muta la vilă în centru, dar sunt dispus să plătesc doar 300 de euro, discuți și pentru mine și îmi găsești și niște soluții convenabile?

Bașca că am probleme și cu locul de parcare, iar acum cîțiva ani familia mea a avut probleme cu un gard la țară. Poate mă ajuți și în conflictele astea cu vecinii.

Poate vreau ca președintele țării să aibă grijă și de mine personal, așa cum are grijă ce cea mai mincinoasă și manipulatoare televiziune din România. Dacă nu-mi plătesc chiria un an jumate să vină să-mi țină partea și să facă aranjamente pentru mine. Să nu zic de mine, că o duc cumva chiar bine, da-n țara asta sunt sute de mii de copii flămînzi, sărăcie lucie prin Vaslui și Giurgiu, o grămadă de copii abandonați, mai sunt și boschetari fără buletin. Să aibă personal grijă președintele de fiecare.

 

Lasă un răspuns

 
